close

席琳.迪翁***


 


 


 

 


Celine Dion


席琳.迪翁
The Power Of Love
愛的力量


圖檔製作:MIN


 




 












 




我總希望盡我所能幫助那些有需要的人。
我覺得自己是個受上天恩待的人,
生活幸福,事業順利;

但是我從來不認為這一切
都是理所應當的。

如果我能幫助到那些不幸的人,
與他們分享我的成功,
我會感到非常幸福。


  --------席琳迪翁---------


 


 


1995格萊美提名  席琳-迪翁的名曲


The Power Of Love 
愛的力量





the whispers in the morning
清晨你還在熟睡中喃喃囈語,


of lovers sleeping tight


are rolling like thunder now


as i look in your eyes
看著你的眼睛,我卻聽似轟轟劃過耳際


i hold on to your body


and feel each move you make
我緊緊的偎著你,
感受著你的每一個細微動作,


your voice is warm and tender
你的鼾聲是那麼甜美和輕柔


a love that i could not forsake


(first chorus)


'coz i am your lady
我是你的心肝,


and you are my man
你是我的寶貝


whenever you reach for me
無論你貼緊觸擊我身體哪一部分,


i'll do all that i can
我都會極力迎合


lost is how i'm feeling lying in your arms
只要同你在一起,只要枕著你的臂膀,


when the world outside's too
外面世界一切嘈雜都將遠離我們而去


much to take


that all ends when i'm with you
在你的臂灣中我徹底陶醉


even though there may be times
假如有一天我真的遠離


it seems i'm far away


(but) never wonder where i am
不要驚奇我去了哪里


'coz i am always by your side
我一定會和你再相遇


(second chorus)


we're heading for something
我們邁向新的目標


somewhere i've never been
邁向我從未接觸過的事物


sometimes i am frightened
有時我會感到恐懼無助


but i'm ready to learn


('bout) of the power of love
是愛的力量,堅定了我的信心


the power of love


the sound of your heart beating
你心跳的聲音


made it clear suddenly
是如此堅定有力,清晰可聞


the feeling that i can't go on
我突然感到不能自已


(yi)is light years away
流年已悄逝



 






 


 


 


 


 


 


voicexml


arrow
arrow
    全站熱搜

    candy jou 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()